1r Consell dels Infants

Dilluns passat, 17 d’octubre, va tenir lloc la primera sessió d’aquest curs escolar del Consell dels Infants. La nostra representant de 6è és l’Aina Vilaseca, i la nostra representant de 5è per aquest dia va ser la Cristina Espada, substituint a la Tània Fernández que no va poder-hi assistir.

img_1183  Vam donar la benvinguda als nous consellers i vam debatre els futura temes per parlar a les tres sessions pendents al llarg del curs. Un cop tots vam manifestar els temes que ens agradaria que es parlessin, sobre el poble, i després de fer les votacions pertinents, els temes escollits van ser: el benestar social i el civisme.

img_1192

També ens vam presentar el bloc dels Consell dels Infants. Us animem a entrar-hi i fer-hi el xafarder! www.conselldelsinfants.com

img_1184

Moltes felicitats noies per la vostra tasca!

img_1196 img_1197