33è Premi Mestre Sagrera

Aquests dilluns els alumnes de 6è de PRI i de 4t d’ESO han estat presents a l’entrega del 33è Premi Mestre Sagrera. El grup guanyador de PRI d’aquesta edició ha estat el format per la Tània Fernàndez, en Marc Figueras i l’Ariadna Mas amb el treball L’escoltisme a Palafrugell. A 4t d’ESO el treball guanyador ha estat Associació Juvenil Birres Braves fet per l’Èlia Limonche, la Maria Matamala i la Júlia Tàpias.  També ha tingut premi el treball Tamariu: records del passat amb vivències del present, de Marina Cruz i Xènia Muñoz.

Des de l’escola volem felicitar a tots els alumnes que han participat en aquesta edició per tot el treball realitzat.