“Argumentamos y debatimos” a 6è primària

Dimecres passat dia 1 de març, els alumnes de 6è a l’hora de catsellà, vam convertir-nos en tertulians i tertulianes, preparats per posar en pràctica la tipologia textual que havíem estat treballant a classe a l’hora d’expressió escrita: “el texto argumentativo”. Així doncs, vam organitzar-nos per posar en pràctica els nostres arguments i iniciar un debat.

Quin en va ser el tema?

A L’ESCOLA què hem d’utilitzar: llibres en PAPER o llibres DIGITALS?

Primer vam parlar entre els companys que compartien la nostra opinió i punt de vista, per tal de posar en comú arguments.

IMG_2164

IMG_2157

IMG_2165

Després de parlar amb el grup que compartíem el mateix punt de vista, vam iniciar el torn de debat i discussió amb la resta de companys. La senyoreta va prendre el rol de moderadora.

IMG_2161

IMG_2156

Per concloure el debat, vam arribar a la conclusió que el que necessitem actualment a l’aula és un treball simultani dels dos recursos, del paper i del món digital, ja que els dos ens poden ser molt útils en situacions diferents. Vivim en un món totalment digital i hem d’aprendre a dominar la tecnologia per treure’n un bon profit, però sense oblidar el domini del paper.

Alumnes de 6è