Bon Estiu!!

Benvolguts pares i mares:

El curs 2017-2018 s’està acabant i ens plau poder donar-vos informació pel proper.

Les reunions d’inici de curs es celebraran:

• P3 INF: dilluns 3 de setembre a les 21h.
  • P4 i P5 INF: dijous 6 de setembre a les 21h.
  • 1r PRI: dilluns 3 de setmbre a les 21h.
  • 2n PRI: dijous dia 6 de setembre a les 21h.
  • 3r i 4t PRI: dimecres 5 de setembre a les 21h.
  • 5è i 6è PRI: dimecres 6 de setembre a les 21h.
  • ESO: el dia 6 de setembre a les 21h.

Totes les reunions es realitzaran a les corresponents aules.

Un cop realitzades les consultes sobre la possibilitat de compactar la jornada dos dies a la setmana, i amb l’aprovació del Consell Escolar de Centre i del Departament d’Ensenyament, us fem saber que l’horari pels alumnes de secundària serà el següent:

• Inici de les classes a les 8 del matí.
  • Dilluns, dimarts i dijous les classes del matí s’acabaran a les 13h i l’horari de tarda serà de 15 a 17h.
  • Dimecres i divendres les classes finalitzaran a les 14h.

Pels alumnes d’infantil i primària l’horari serà de 9 a 13 i de 15 a 17.

Les tardes dels dimecres i divendres hi haurà activitats extraescolars  pels alumnes de secundària organitzades per l’escola i aprovades pel Departament d’Ensenyament dins l’horari marc de 15’30 a 17h.

Les classes començaran el dimarts 12 de setembre de 2018.

Per aquells alumnes de l’ESO que hàgiu de venir al setembre a recuperar assignatures pendents, els dies es detallen a continuació:

Dilluns 3 de setembre

Dimarts 4 de setembre
9 – 10

10 -11

Socials

Català

11 -12

Anglès

12 -13

Matemàtiques

13 -14 Plàstica, Alemany i itineraris de 4t ESO

Presentació treball de síntesi

Naturals

Els alumnes d’Educació Secundària Obligatòria han de venir a l’escola el dia 12 de setembre. El seu horari per aquest dia serà de 10h. a 12h. del matí. Rebran l’horari i la resta d’informació de curs.

El rebut de serveis escolars del curs 2018-2019, que inclou la quota digital puja 95 euros, es domiciliarà el proper mes de juliol.

El servei de menjador començarà el mateix dia 12 de setembre, tal com heu fet sempre, caldrà que prèviament aviseu a secretaria abans de 2/4 de 10.

Que passeu un bon estiu juntament amb els vostres fills/filles.

Rebeu una cordial salutació

Carmina Mallorquí Serra. Directora