Preinscripció 20/21

Quotes

L'escola Sant Jordi és una escola concertada que engloba tots els nivells educatius obligatoris, des de P3 fins a 4t d'ESO.

Què vol dir que és una escola concertada?

El Departament d'Ensenyament paga el concert educatiu, el qual és de cinc hores de classe diàries. Són les famílies, que lliurement escullen la nostra escola i creient en el nostre projecte educatiu paguen la sisena hora.

Les quotes del curs 2019 - 2020 són:

• Quota anual de Serveis 100€
  • Quota mensual educació infantil i primària 75€
  • Quota mensual educació secundària 85€
  • Menjador alumnes educació infantil 8,80€
  • Menjador alumnes educació primària i secundària 7,50€
  • Quota de material gener 40€
  • Quota material juny 40€

Mentre el finançament públic (mòdul econòmic de concert) no sigui suficient, la direcció i tot el personal de l'escola agraeixen el suport de les famílies que els ajuden a garantir una educació  de qualitat i a millorar contínuament les instal·lacions i recursos pedagògics dels centre. Del finançament i de la gestió econòmica de l'escola, el titular n'informa regularment al Consell Escolar, que cada any aprova tant el pressupost com la rendició de comptes, alhora que n'informa també al Departament d'Ensenyament.