Els alumnes de 6è ens recomanem llibres de lectura

Els alumnes de 6è hem començat el curs recomanant-nos llibres de lectura que hem llegit recentment. En primer lloc, hem fet un treball d’expressió escrita redactant una ressenya bibliogràfica i, posteriorment, les hem llegides i explicades als companys per recomanar el nostre llibre.

img_1103

Hem viscut una experiència molt interessant! Entre tots hem decidit deixar els llibres uns dies a la classe per poder-los fullejar en algun moment.

img_11611