Flors, violes, ritme i cançons!

Avui, 29 d’abril, els alumnes de l’escola han omplert de ritme i de cançons el pati de l’ escola en el Flors i violes.

En primer lloc les noies del taller de musical de 3r d’ESO ens han interpretat “Dancing queen” del musical Mamma mia i “Fame” del musical fama.

Aquí teniu els enllaços dels vídeos de l’actuació!

Tot seguit han estat els nens i nenes de la coral els que ens han interpretat una petita selecció de cançons. Ens han cantat “Tinc armaris farcits de somnis”, “Tutira mai” (Popular maorí) i “Tue tue” (Popular de Ghana).

Voleu veure com canten?

I el grup de batucada ha posat punt i final a l’actuació, fent-nos ballar a ritme de batucada i de rock!

Aquí els teniu!

Moltes felicitats a tots els artistes de la nostra escola. Han estat magnífics!