Aconsegueix el RECULL DE CONTES PER LA MARATÓ de TV3

20-12-2020
Col·labora amb la Marató de TV3 i regala't el nostre recull de contes que entre tots els alumnes de l'escola hem elaborat i dissenyat.

Els alumnes de l'escola hem volgut posar el nostre granet de sorra en aquesta Marató contra la Covid-19 que ens afecta a tots i totes.
Cada curs, de P3 fins a 4t d'ESO, ha escrit el seu conte sota la temàtica del maleït virus amb el que hem de conviure a diari. Entre tots hem pensat la història, l'hem escrit i l'hem il·lustrat.

Volem agrair a l'AMPA de l'escola la seva col·laboració i també a l'Anna Grimal per la il·lustració de la portada.

Moltes gràcies per ajudar-nos a fer que el nostre granet de sorra contra la covid-19 sigui més gros, comprant aquest recull de contes.

Feu clic aquí i completeu el següent formulari per comprar el vostre recull de contes: COMPRAR EL RECULL DE CONTES

Per tal que la vostra comanda sigui efectiva, després d'omplir aquest formulari haureu de fer una transferència bancària al número de compte que apareix al final del formulari amb l'import total de la vostra comanda. El recull de contes té un preu de 10€.

Fes una ullada al nostre RECULL DE CONTES

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!