Activitats en família per Nadal

24-12-2020

Sabem que aquestes festes de Nadal les viurem d'una forma diferent. En aquests moments no ens podem trobar amb tots els familiars que ens agradaria, coneixem que hem de reduir la nostra mobilitat i que només podem desplaçar-nos dins la nostra comarca, com també evitar molt el contacte sense mascareta i a l'interior.

La Covid-19 ha obligat anul·lar la majoria d'activitats per a infants i famílies per a aquest Nadal, però aquesta situació no ens farà perdre la il·lusió de realitzar activitats amb els nostres fills/es com ara: anar a caminar, fer una petita excursió per la nostra zona, elaborar alguna manualitat o recepta de cuina, visitar alguna fira de Nadal...

Hem descobert algunes propostes d'activitats interessants que es faran al poble durant aquests dies, però sabem que vosaltres també en portareu a terme amb els vostres fills/es. Així doncs, ens agradaria molt conèixer-les per poder-les compatir amb totes les famílies i així gaudir d'aquest Nadal tan atípic.
Entre totes les propostes elaborarem un recull d'activitats per compartir amb totes famílies de l'escola.

Per fer-nos arribar la vostra proposta d'activitat per fer en família, només cal que ens ompliu aquest formulari i ho publicarem al sites
ACTIVITATS EN FAMÍLIA també trobareu l'enllaç a la nostra pàgina web

Moltes gràcies i bones festes a tothom!

I recordeu, molta prudència i seguim totes les mesures de seguretat per tenir un Nadal amb molta salut i així, una bona tornada a l'escola al gener.

Xarxes socials: