Menjador

L'espai de menjador és un servei que l'escola ofereix a les famílies que necessiten que els seus fills i filles siguin atesos durant el migdia. És un espai on també s'aprofita per treballar els hàbits i on els alumnes viuen un procés d'aprenentatge constant.

El servei de menjador és gestionat pel Consell Comarcal del Baix Empordà i coordinat per l'escola a nivell d'inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge i funcionament global.

El càtering contractat pel Consell Comarcal és Vilanova, empresa amb més de 40 anys d'experiència en el sector. Aquesta empresa s'encarrega de confeccionar els menús mensuals, supervisats sempre per un equip de nutricionistes. Tots els menús i plats estan elaborats amb matèries primeres de proveïdors de proximitat de primera qualitat. Càtering Vilanova ofereix una cuina mediterrània, equilibrada i variada. Hi ha menús adaptats a les diferents tipologies d'al.lèrgies i intoleràncies alimentàries.

Vols saber més sobre Càtering Vilanova?

L'equip de menjador és propi de l'escola i està format per la Carmina, la Raquel i la Carme. Es serveix als alumnes de manera individualitzada i s'utilitza aigua envasada. En l'espai menjador diferenciem dos tipus d'àmbit: l'àmbit alimentari (menjador) i l'àmbit de lleure (pati).

Els preus del menú són de 7 € (primària i secundària) i 8,30 € (infantil). El pagament s'ha de fer a consergeria abans de 2/4 de 10 del matí. L'escola gestiona també els ajuts econòmics individuals que ofereix el Consell Comarcal del Baix Empordà per a les famílies que s'hi puguin acollir. Aquests ajuts es sol.liciten entre maig i juny pel curs següent.

Ajuts econòmics

No s'acceptarà cap menú més tard de 3/4 de 10, hora que es realitza la comanda al càtering. Si l'alumne hagués d'arribar tard a l'escola i fer ús del menjador, es pot trucar per telèfon a l'escola per apuntar l'alumne/a al menjador.

Arxius d'interès