Tallers a la Fundació Pla 5è i 6è

Darrerament els alumnes de cicle superior hem anat a la fundació Pla per poder gaudir de tallers literaris i conèixer millor la literatura de l’entrenyable escriptor del poble Josep Pla.

Els alumnes de 5è vam aprendre moltes maneres diferents, originals i literàries per descriure aquest nostre país dels vents. Els de 6è vam aprendre que sovint la literatura, i en concret les obres de Pla, ens permeten fer un viatge meravellós, només escoltant amb atenció tot el que ens explica.

IMG_2120 IMG_2119
IMG_2122 IMG_2117

Els alumnes de 6è vam aprendre que la literatura ens permet fer un viatge apassionant per la nostra imaginació i aquest cop en concret, ens vam deixar portar per les paraules de Pla.

IMG_1977 IMG_1981 IMG_1986 IMG_1997 IMG_1994 IMG_2011

Ah!!! I aquí us ensenyem les vistes del poble des de la Torre de Can Mario! Va ser molt divertit.