VIII Mostra de pintura Rodolfo Candelaria

El Sr. Rodolfo Candelaria ens va visitar a l’escola, als alumnes de 5è, el dia dijous 29 de setembre.

Els alumnes de 5è enguany participem a la Vlll Mostra de Pintura Rodolfo Candelaria. Podeu comprovar com vam iniciar el nostre dibuix amb les classes de dibuix de la Srta. Eva Ribera.

img_1360 img_1355  img_1357 img_1358 img_1359

A més aquest any, l’avi d’en Marc Figueres, el Sr Josep Romero, ens va regalar el pastís que porta el nom del Sr Rodolfo Candelaria. Va ser un pastís inventat pel Sr Romero i el Sr Pitu Radresa, pastissers de Can Serra.

Moltes gràcies! Vam passar una tarda molt llaminera dibuixant i berenant.